فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka
فروش مستفیم محصولات ایرانی بدون واسطه بین مشتری و تولید کنندگان در این روش ، تولید کنندگان به صورت مستقیم به جستجوی نیازهای مشتریان خود می پردازند و سعی می کنند آنها را تأمین کنند. دراین روش می توانند مشتریان اصلی و همچنین مشتریان بالقوه خود را به صورت مستقیم شناسایی کنند ومحصولات خود را مطابق با آنها تولید نمایند وبه تعداد مشتریان وفادار خود بیافزایند.هدف اصلی بازاریابی مستقیم گسترش تعاملات بدون واسطه با مشتریان است.تولید کنندگان می توانند از بازاریابی مستقیم برای بالا بردن سطح رضایتمندی مش
لینک صفحه:
@eshoka_ir
عضویت
چنلو هیچ مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در کانال ها ندارد.
به کانال چنلو
بپیوندید